De medewerkers van JECT Clinics streven er ten alle tijden naar om de beste service te verlenen en de beste resultaten te leveren. Wij horen het dan ook graag als er iets is waar u niet tevreden mee bent. Uw klacht nemen wij erg serieus, omdat een goede ervaring bij ons een prioriteit is en wij waar nodig willen blijven verbeteren.
Mocht het toch zo zijn dat u een klacht heeft en er niet uitkomt met uw behandelend arts of ander personeel van JECT Clinics, dan is er een duidelijke klachtenregeling beschikbaar.
Natuurlijk gaan wij het liefst met u in gesprek over datgene waar u niet tevreden mee bent, dit kan zowel persoonlijk als telefonisch of per e-mail. Ook kunt u een formulier aanvragen via info@jectclinics, waarmee u een klacht kenbaar kunt maken of een suggestie voor verbetering kan doen. Binnen een week zullen wij proberen de klacht naar tevredenheid af te handelen.
Komt u er samen niet uit? Dan brengen wij u in contact met onze onafhankelijke klachtenfunctionaris. Volgens de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillenzorg (Wkkgz) zijn wij aangesloten bij een klachten- en geschillenregeling. Voor meer informatie gaat u naar www.degeschillencommissiezorg.nl.
Wederzijds respect en vertrouwen moet het uitgangspunt zijn bij een bemiddeling.
Voor alle betrokkenen bij de bemiddeling geldt een geheimhoudingsplicht en gaan uiterst zorgvuldig om met uw privacy
De Geschillencommissie Zorg
Bordewijklaan 462591 XR Den Haag
Telefoonnummer: 070-310 53 80
Website: www.degeschillencommissiezorg.nl